Vil du vide mere omkring Kontorartikler?

Vi er totalleverandør af kontorartikler

Vi har et af Danmarks største og billigste udvalg af kontorartikler. Vi er meget bevidst om, hvilke produkter vi tager ind i vores sortiment; både hvad angår kvaliteten, men så vidt også prisen. Størstedelen af vores produkter har en lang årrække været printerpatroner og blækpatroner. Sådan er det ikke længere, hvilket har været en naturlig udvikling vores forretning har gennemgået.

Et kendetegn hos os er, at vi har et stort udvalg indenfor stort set alle vores underkategorier, hvorfor vi har produkter til forskellige behov. Vi har produkter til dem, der er ude efter det bedste af det bedste og som er villige til at betale for yderst høj kvalitet, men vi har også produkter til dem, der gerne vil have fornuftige billige løsninger. Dem, der gerne vil have produkter af fin kvalitet, men som ikke nødvendigvis har behov for det bedste og dyreste.

Det smarte ved Uniprint.dk er, at vi giver dig mulighed for at købe store mængder kontorartikler af gangen. På den måde kan du spare en masse penge, i stedet for at købe enkelte artikler af gangen. Vi har ligeledes gratis forsendelse, hvis du køber for over 500 kr. Samtidig slipper du for at skulle bestille hver uge, da kontorartikler er noget som meget hurtigt bliver brugt – faktisk hurtigere end du tænker!

Hvis du altid har kontorartikler ved hånden kan det ikke gå helt galt. Det er bevist, at det øger produktivitet på kontoret, når de altid har de rigtige værktøjer og udstyr ved hånden. Selv små ting, som mangel på plastiklommer eller det ekstra tykke papir, kan sætte en opgave på hold. Tænk på det næste gang du bestiller kontorartikler.  

Køb alle dine kontorartikler her

Kontorartikler er noget, som er rigtig vigtigt for enhver virksomhed eller hjemmekontor. Hos Uniprint.dk finder du alle de kontorartikler du har behov for at få dit arbejde gjort til punkt og prikke. Vi forsøger så vidt muligt at have alt tænkeligt til kontoret, så du kan benytte os som din totalleverandør til din virksomhed. Det er vigtigt at du får bygget dit lager op af kontorartikler, så du aldrig mangler noget på kontoret eller i hjemmet. Vi har både det helt grundlæggende tilbehør såsom hæfteklammere, kuglepenne, post its, batterier og kuverter, som man altid bør have ved hånden.

Vi fører også et sortiment af kontormaskiner; herunder lamineringsmaskiner, skæremaskiner og makulatorer.

Vi har ligeledes også både hulmaskiner og hæftemaskiner, som du absolut ikke kan undvære på et normalt kontor.

Når man på et kontor, sker der af og til at man skal afsende nogle varer eller dokumenter. Alt afhængig, hvad der skal sendes kan man få brug for både de store eller små papkasser, forskellige slags kuverter eller bobleplast, som vi alt sammen har i sortiment.   

Har du behov for billig engangsservice til kontoret, vil du heller ikke gå forgæves. Engangsservice kan gøre det meget nemmere for dig og dine kollegaer i dagligdagen og når I skal holde møder. Hvad end du har brug for paptallerkner, plastikglas eller papirduge, kan vi levere.

Billige og basale kontorartikler, du ikke kan undvære

Men det tror du, at du kan! Et godt råd –

Man skal generelt ikke undervurdere det grundlæggende kontortilbehør, såsom;  

 

  1. Tape, limstift og saks – du bruger det uden tvivl mere end du tænker over

  2. Hæftemaskiner og hæfteklammere – så du kan samle en bunke papir på en overskuelig måde

  3. Papirklips – hvis du har dokument som blot skal hæftes sammen midlertidigt

  4. Post-its – så du kan skrive oplysninger ned, telefonopkald eller andet du skal huske midlertidigt.

  5. Kuverter – alt foregår ikke online. Nogle ting som kontrakter eller andre dokument skal sendes med posten.

Kontorartikler til organisering og planlægning

Kender du det, når man ikke kan finde sine papirer eller mapper? Det er træls – især når der kommer kunder på besøg! Du kan spare rigtig meget tid ved at have organiseret dit kontor på den rigtige måde, da du på den måde kan arbejde mere effektivt. Du kan nemt holde styr på dine papirer, kvitteringer m.m., ved at benytte et effektivt arkiveringssystem.  

Vi tilbyder både hængemapper til skuffer, som gør det let at komme til dine dokumenter. Brevbakker kan også benyttes til arkivering på skrivebordet af de mere aktuelle dokumenter. Placering tæller generelt utrolig meget, så du let kan komme til dine vigtige papirer. Dette gælder også andre elementer som du bruger ofte, såsom kuglepenne, papirklips og post-its.

 

Vi har et stort udvalg af ringbind i mange forskellige størrelser. Her kan du organisere dine dokumenter ved hjælp af faneblade, men de kan ligeledes bruges til dine hængemapper. Det kan også være en god idé at benytte labels eller etiketter til at holde orden på dine dokumentmapper og brevbakker. Du kan også putte labels på alt fra hylder til skabe og det vil gøre det let for alle på kontoret at finde de specifikke ting. Gør det generelt til en ting at organisere dine dokumenter over så specifikke emner som muligt.

 

Vi har labelprintere, som kan tilknyttes din computer og manuelle labelmaskiner, som printer på stedet. På den måde kan du hurtigt få printet de etiketter eller labels, som du her behov for. Vores labelprintere er meget lette at betjene, så alle i din virksomhed, vil kunne benytte dem.  

Du kan ligeledes finde tilbudsmapper i alle farver til at organisere og præsentere dit materiale for kunder eller samarbejdspartnere.

 

At have overblik over medarbejdere og møder er også meget vigtig, når man arbejder mange på et kontor. Maylands kontor kalender kan her hjælpe dig at holde styr på afdelingen og vigtige datoer, hvorimod personlige spiralkalendere kan hjælpe den enkelte med overblik over dagens aftaler og deadlines. Man kan ligeledes bruge post-its til notere dagens opgaver, da disse nemt kan sættes overskueligt op i øjenhøjde på din computer eller vægkalender.

Whiteboards til alle behov

Whiteboards er efterhånden fast inventar i rigtig mange moderne virksomheder. Whiteboards kan bruges i alle sammenhænge og er rigtige gode til at bruge til præsentationer og workshops i dit mødelokale. Det kan også være en god idé at have et whiteboard, da det er en perfekt baggrund, hvis du vil lave interaktive præsentationer fra din computer tilknyttet en projektor. Her kan du ligeledes tegne og illustrere på tavlen, mens præsentationen er i gang.

Man kan ligeledes bruge tavlen til at holde dagsorden til interne møder. Whiteboards er også gode til at holde overblik over daglige opgaver på kontoret, for at sikre jer, at I når det I sætter jer for dagen.

Vi tilbyder selvfølgelig også en række ikke permanente markere i forskellige farver til speciel brug på whiteboards. Whiteboards er også gode på grund af dets lange levetid. De skal ikke smides ud efter brug, som papir på en flipover.       

Papir, notesbøger og skriveredskaber til kontoret

Papir er noget man absolut ikke må nedprioritere på et kontor. Et godt råd er at købe flere kasser hjem af gangen, for at være sikker på, at du ikke løber tør.

Vi fører et bredt udvalg af papirtyper i alle størrelser, almindeligt 80g papir eller 120g+ til brug til fx præsentationer mappe eller andet som skal kunne tåle lidt mere. Vi har både almindeligt printerpapir og kopipapir, men vi kan også hjælpe dig, hvis du har brug for at få printet fotos på ægte fotopapir i god kvalitet.

Notesblokke og notesbøger er vigtigt at have rigeligt af, da de er mere nemmere at transportere med til møder i stedet for din computer. Ligeledes gør de manuelle noter også, at du virker mere tilstede til møde end hvis du sidder gemt bag din computer. Vi har papirblokke i både A4 og A5, så du altid har en notesblok ved hånden til møder. Du kan også investere i et sæt notesbøger – på den måde kan det være lettere at holde styr på dine notater vedrørende hvert emne.

Kuglepenne, blyanter og skriveredskaber generelt, er smartest for dig at købe i store pakker, da de hurtigt kan blive væk.Almindelig blyanter i træ og kuglepenne har vi ligeledes adskillige af. Disse fås i mange farver, herunder den traditionelle blå og sorte farve. Vi har også masser af tusser og markører til for eksempel at skrive på flipovers. De kan også bruges som highlighters og hjælpe dig med at skabe overblik og highlighte vigtige oplysninger i tekster eller notesbøger. Nogen vil måske sige, at skrivning i hånden er gået af mode, men man skal ikke undervurdere effekten af et almindeligt skrevet brev eller notat til din kunde eller kollega.   

Kontorstole til alle behov samt underlag

Mangler du en ny, lækker kontorstol? Så tjek vores udvalg af kontorstole her. Alle vores kontorstole er yderst komfortable og skånsomme mod ryggen, hvorfor man kan arbejde utallige timer i disse, uden at man får smerter i hverken ryggen eller nakken. Vi har både ergonomiske kontorstole med og uden armlæn og uden tvivl en som passer til dit behov. Der er ikke noget værre end at have en dårlig kontorstol, som kan ødelægge din arbejdsdag. Invester i den rigtige kontorstol og frigiv tid til at fokusere på dit arbejde.

Man spørger; hvad er den bedste kontorstol til mig? Svaret er, at det er meget forskelligt. Vi, som mennesker, er meget forskellige bygget og derfor vil alle kontorstole ikke passe til alle. En tommelfinger regel er at sammenligne størrelsen af kontorstolen efter, hvilken størrelse du selv har. Er du et lille nips, skal du heller ikke vælge en kæmpe stol, da den ikke vil støtte dine behov. Er du til gengæld lidt større, kan du have gavn af en kontorstol med mange muligheder for at indstille sædet og ryglænet.

Man kan ligeledes sætte valget op imod, hvor tit meget du bruger din kontorstol på en dag. Sidder du ned det meste af dagen eller har du mulighed for at bevæge dig og har et hæve/sænkebord? Dette vil højst sandsynligt betyde, at du har mindre behov for en avanceret kontorstol, men man skal altid huske at tage hensyn til kropstypen.

En anden faktor du skal vurdere, når du overvejer at købe en ny kontorstol, er din nuværende arbejdsstilling. For bruger du din kontorstol forkert; hvad enten du sidder forkert eller har justeret den forkert – kan din nuværende kontorstol være fin til dit behov – bare du indstiller den korrekt.

Et godt tip er, at dine knæled skal være åbne i mere end en 90 graders vinkel, da mindre kan lukke for blodcirkulationen. Du skal også kunne røre gulvet med flad fod. Ligeledes skal dit skrivebord ikke være for højt, så du spænder i dine arme og derved får ondt i ryg, nakke og skulder.  

Blandt vores udvalg af kontorartikler, kan du også købe et underlag til din kontorstol, som kan være smart ved brug på trægulve.

I kategorien ‘kontorartikler’ kan du desuden finde alt andet, du har brug for på et kontor.

Kontakt din totalleverandør af kontorartikler

Udover kontorartikler, har vi også et enormt udvalg af kvalitetsprodukter såsom: blækpatroner, belysning, kabler, husholdning og støvsugerposer.

Du kan altid få fat i os på 72 18 33 33. Vi hører gerne fra dig, hvis du står og mangler et eller flere produkter, som ikke allerede indgår i vores sortiment. Skulle du have spørgsmål af den ene eller anden art, er du naturligvis også meget velkommen til at kontakte os via mail, [email protected].

Der er faktisk tilmed en række yderligere grunde til, at man bør handle hos os. En af de disse grunde er, at vores priser er yderst konkurrencedygtige, og vi har tilmed jævnligt nogle rigtig fine tilbud, der gør, at priserne bliver endnu bedre, end de i forvejen er. Hvis du klikker på kategorien ‘outlet’, præsenteres du for en række produkter, som du kan spare rigtig mange penge på. Produkterne udskiftes naturligvis løbende i denne kategori, da det ikke er de samme produkter, vi har tilbud på hele tiden. Kvalitetsvarer til fornuftige priser er altså et salgsargument, men vi har faktisk flere:

– Handler du hos os, får du dine varer leveret lynhurtigt

– Du får varene leveret gratis, hvis du handler for over 500 kr.

– Vi tilbyder 30 dages fuld returret