• Dag til dag levering
  • Fri fragt v/ køb over 500,-
  • 30 dags fuld returret
  • Support på 72 18 33 33

Grundet covid-19 kan nogle produkter have længere leveringstid

Gr. 791

Spørgsmål

Svar

Hvis udskriften er mangelfuld eller farverne ikke ser rigtige ud: 1. Kontrollér at tapen er fjernet fra lufthullet på patronen
2. Kør en rensning eller to
3. Tag patronen ud af printeren og tap den mod en gammel avis eller lignende for at fjerne eventuel luftlomme, og installér patronen igen
Når du installere din nye Inkjet Special patron, Lexmark patron, og Kan du få meddelelsen: "Der mangler originalblæk fra Lexmark" Dette skyldes at patronen er en genanvendt original betyder ikke at der mangler blæk i patronen. Sådan forhindres det, at meddelelsen vises igen for den eller de angivne blækpatroner: • Hvis du udskriver fra en computer, skal du klikke på Flere oplysninger på meddelelsen, markere afkrydsningsfeltet og derefter klikke på Luk. • Hvis du bruger printeren uden en computer, skal du trykke på Annuller. Printeren vil her efter ikke vise hvor meget blæk den tror der er i patronen. Derfor vil patronen blot holde op med at printe når blækket er opbrugt.
Dag til dag levering
30 dags fuld returret
Support 72 18 33 33