• Dag til dag levering
  • Fri fragt v/ køb over 500,-
  • 30 dags fuld returret
  • Support på 72 18 33 33

Gr. 457

Spørgsmål

Svar

Hvis udskriften er mangelfuld eller farverne ikke ser rigtige ud: 1. Kontrollér at tapen er fjernet fra lufthullet på patronen
2. Kør en rensning eller to
3. Tag patronen ud af printeren og tap den mod en gammel avis eller lignende for at fjerne eventuel luftlomme, og installér patronen igen
Når du installere din nye Inkjet Special patron, Lexmark patron, og Kan du få meddelelsen: "Der mangler originalblæk fra Lexmark", Dette skyldes at patronen er en genanvendt original betyder ikke at der mangler blæk i patronen. Sådan forhindres det, at meddelelsen vises igen for den eller de angivne blækpatroner:
• Hvis du udskriver fra en computer, skal du klikke på Flere oplysninger på meddelelsen, markere afkrydsningsfeltet og derefter klikke på Luk.
• Hvis du bruger printeren uden en computer, skal du trykke på Annuller.
Printeren vil her efter ikke vise hvor meget blæk den tror der er i patronen. Derfor vil patronen blot holde op med at printe når blækket er opbrugt.
Hvis printeren nægter at printe og siger "installer patron", patron og printer. "ukendt patron" eller lignende, selvom det er den rigtige patron der er installeret i printeren. Problemet skyldes dårlig kommunikation mellem Fjern patronen fra printeren, rengør kontaktfalden på bagsiden af patronen med et tørt stykke papir, sluk printeren, fjern USB stik, vent min 30sek. Tænd printeren igen, indsæt patron. Det er ofte ikke muligt at vurdere hvilken patron der er årsag til fejlen, hvis begge patroner skiftes samtidigt, derfor bør der ved fejlsøgning hvor begge patroner er udskiftet, anvendes en gammel patron sammen med en af de nye. Hvis printeren fortsat afviser patronen kan det skyldes en fejl på patronen og så skal den ombyttes kontakt kundeservice på 72 18 33 33 eller på kundeservice@uniprint.dk Nogle printere har meget svage kontaktpunkter, dette kan medføre at de afviser velfungerende patroner, især Miljøpatroner. Hvis du gentagende gange oplever at printeren afviser patroner, bør du ikke bruge Miljøpatroner i den printer.
Printeren viser at patronen er tom eller skriver "Der mangler originalblæk fra Lexmark" Sådan forhindres det, at meddelelsen vises igen for den eller de angivne blækpatroner: Hvis du udskriver fra en computer, skal du klikke på "Flere oplysninger" på meddelelsen, markere afkrydsningsfeltet og derefter klikke på Luk. Hvis du bruger printeren uden en computer, skal du trykke på Annuller. Inkjet Special Miljøpatroner er genanvendte originale patroner som er blevet renset testet og genopfyldt. Printeren kan se at det er en genanvendt patron og ved derfor ikke hvor meget blæk der er i patronen. Printeren kan ikke måle hvor meget blæk der er i en patron, printeren ved hvor meget blæk den bruger og hvor meget blæk der er i en ny original patron og så regner den sig frem til det estimerede blæk indhold i patronen. Derfor vil printeren sige at patronen er tom eller nægte at vise et estimeret blæk indhold når du anvender Miljøpatroner. Det er ikke en fejl på patronen.
Dag til dag levering
30 dags fuld returret
Support 72 18 33 33