• Dag til dag levering
  • Fri fragt v/ køb over 500,-
  • 30 dags fuld returret
  • Support på 72 18 33 33

Grundet covid-19 kan nogle produkter have længere leveringstid

Gr. 400

Spørgsmål

Svar

Hvis udskriften er mangelfuld eller farverne ikke ser rigtige ud: 1. Kontrollér at tapen er fjernet fra lufthullet på patronen
2. Kør en rensning eller to
3. Tag patronen ud af printeren og tap den mod en gammel avis eller lignende for at fjerne eventuel luftlomme, og installér patronen igen
Jeg har lige sat en ny patron i printeren og brinteren siger,patronen igen langsomt. "kan ikke registrerer" eller "indsæt patron". Tag patronen ud og luk lågen, åben lågen og indsæt OBS Hvis der er en arm eller bøjle på patronen hvor der står "push" skal patronen trykkes på plads ved at trykke på denne arm. Hvis printeren stadig ikke vil accepterer at patronen er udskiftet, så sluk printeren og vendt et minut og prøv så igen.
Jeg har lige sat en ny patron i printeren og udskrifterne patronen. Tapen er gul ser ikke rigtige ud, der er striber eller farveren er ikke rigtige. Kontroller at forseglings tape er fjernet fra toppen af eller orange. Indsæt patronen igen og kør en rensning. Hvis de foregående patroner har være kørt helt tomme før de blev udskiftet, kan det være nødvendigt at kører et par rensninger før udskrifterne bliver pæne. Patronerne indeholder kun blæk, hvis printhovedet i printeren er defekt, hjælper det ikke at udskifte patronerne.
Patronen ser anderledes ud end den originale patron Patronerne er specialfremstillet til at passe til de printere der er angivet på produktet. At produktet ser anderledes ud, og nogle gange er mindre end andre patroner, skyldes at der i produktionen gøres meget for at minimere plastikforbruget og optimere blækindholdet. Derfor kan en Inkjet Special patron være fysisk mindre end den patron der fulgte med printeren, men samtidig indeholde dobbelt så meget blæk.
Dag til dag levering
30 dags fuld returret
Support 72 18 33 33